دلیل تاسیس مهر پلاس


مهرپلاس با آگاهی از کم و کیف تولید پوشاک و خدمات چاپ رول حرارتی در سال ....... تاسیس شد. دفتر مرکزی مهر پلاس در قلب پایتخت ایران، تهران، خیایان فردوسی واقع شده است تا در راسته صنف فروشندگان ملزومات چاپ برچسب و پوشاک، پاسخگوی نیاز همکاران و مشتریان خود باشد

مهر پلاس با هدف جبران خلاً بازار در زمینه رول های حرارتی و رول مدیا درجه یک برای چاپ روی لباس، تمرکز خود را روی ارائه این محصولات قرار داد. پیش از این، کیفیت مطلوب رول های حرارتی به ندرت در بازار یافت می شد؛ ما نیاز به ارتقای سطح مورد انتظار مشتری محصول نهایی را احساس کردیم و به عنوان یکی از حلقه های زنجیره تولید انواع پوشاک، کفش و ...، رسالت بهبود وضعیت بازار پوشاک در آن زمان را برای خود تعریف کردیم و با بهبود مستمر، تا امروز به آن پایبند بوده ایم. پس از آزمودن برندهای متعدد و حصول اطمینان از کیفیت تولیدات و خروجی، مهر پلاس هم اکنون عرضه کننده انحصاری محصولات شرکت جیولایت کشور کره جنوبی در ایران است.

خدمات مهر پلاس

به صورت خلاصه، خدمات مجموعه مهر پلاس عبارتند از:


فروش رول حرارتی خام (محصولات جیولایت کره)

فروش رول خام دی تی اف

خدمات برش رول حرارتی

خدمات چاپ دی تی افDTF

خدمات چاپ روی انواع البسه

خدمات چاپ روی پارچه


کلیه خدمات بالا را در بخش های جداگانه در سایت مهرپلاس شرح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، با کلیک روی هر یک از عناوین فهرست بالا، می توانید به صفحه مورد نظر وارد شوید.



2170

مشتریان خوشحال

8080

AWARDS برنده شد

2150

ساعت کار کرد

2170

پروژه های کامل

ما مهارت هایی برای نشان دادن داریم

۶۰%
۹۰%
۷۰%
۱۰۰%